Кошик
1032 відгуків
+380 (73) 011-79-99
Інтернет магазин - "gs-game.com.ua"
Кошик

Поширені питання

  • Що з моїм замовленням?

    Хочете дізнатися, на якому етапі роботи знаходиться ваше замовлення? Відстежуйте його статус в особистому кабінеті.

    Що означає статус замовлення?
    1. Нове замовлення − ми отримали вашу заявку і взяли в роботу.
    2. Прийнятий - замовлення прийнятий в роботу скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
    3. Виконано - ваше замовлення переданий службі доставки.

    Також ви можете відстежувати, де зараз ваш замовлення, в SMS-повідомленнях.

  • Як продовжити термін зберігання замовлення у відділенні Нової Пошти?

    Якщо ви замовили товар з доставкою у відділення Нової Пошти і не встигаєте забрати, безкоштовно продовжуйте термін зберігання у відділенні в особистому кабінеті на сайті.

    Щоб продовжити резерв:
    1. Перейдіть в розділ " Мої замовлення.
    2. Натисніть на замовлення, щоб побачити більше інформації.
    3. Натисніть кнопку продовжити термін резерву праворуч у блоці замовлення.
    4. Резерв буде автоматично продовжено на 7 днів.

    Важливо: змінити термін резерву можна тільки 1 раз.

    Кнопка продовження замовлення доступна, якщо статус замовлення:
    Очікує клієнта в пункті самовивозу.

  • Як отримати замовлення почтомате?

    Умови доставки:

    1. Габарити замовлення не повинні перевищувати параметри:105 х 370 х 550 мм.
    2. Оплата подарунковим сертифікатом недоступна.
    3. Немає можливості відмовитися від частини замовлення.
    4. Доставка здійснюється безкоштовно.
    5. Термін зберігання товару в комірці почтомата - 2 дні з дня його розміщення кур'єром.

    В случае утери пароля есть возможность его повторной отправки для получения заказа.
    Повторная отправка пароля возможна только на номер телефона получателя, указанный при оформлении заказа.
    Чтобы получить новый пароль, воспользуйтесь интерфейсом почтомата. Выберите опцию «Забыли код» и следуйте подсказкам.

    Обратите внимание - некоторые почтоматы размещены в залах метрополитена за турникетами.

  • У яких випадках гарантія не надається?

    Гарантія не надається, якщо:
    • порушена збереження гарантійних пломб;
    • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
    • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
    • були здійснені несанкціоновані розтин, ремонт або змінені внутрішні комунікації і компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
    • серійний або IMEI-номер, що знаходиться в пам'яті вироби, змінено, стертий або не може бути встановлений.
    Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
    • природний знос чи вичерпання ресурсу;
    • випадкові пошкодження, завдані клієнтом чи ушкодження, виникли внаслідок недбалого відносиння або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
    • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
    • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
    • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
    • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
  • В яких ситуаціях я можу повернути товар?

    Ви можете повернути новий товар без слідів експлуатації протягом 14 днів з моменту покупки.

    Зверніть увагу: не всі категорії товарів , що підлягають поверненню, згідно із законом «Про захист прав споживачів».

    Можна повернути товар, якщо:

    • при огляді нового товару вам не підійшов колір або розмір;
    • товар не такий, як ви очікували;
    • товар не відповідає опису або фото;
    • товар неналежної якості.

    Важливо! Товар не повинен втратити товарний вигляд. Повинна зберегтися упаковка, товарний чек (або видаткова накладна), гарантійний талон.

  • Яка вартість відправки товару при поверненні?

    Ви можете відправити повернення «Новою поштою» або Justin.

    При поверненні товару протягом 14 днів з моменту покупки вартість відправки оплачує клієнт. Вартість доставки розраховується по тарифам перевізника в залежності від фактичного/об'ємної ваги та вартості товару.

    Якщо ви отримали не той товар, який замовляли, і товар неналежної якості або не відповідний фото на сайті, ми компенсуємо вартість відправки цього повернення з відділення.

  • Як оплатити товар за безготівковим розрахунком?

    Після оформлення заявки на електронний адрес буде відправлений рахунок з реквізитами для оплати.

    Відвантаження замовлення відбувається тільки після зарахування коштів на рахунок магазину.

    Ми зателефонуємо вам або надішлемо повідомлення про відправку замовлення у відділення перевізника.

    Наша компанія не є платником ПДВ.

    При отриманні замовлення в пакеті документів надається: видаткова накладна, рахунок-фактура, акт виконаних робіт (у разі оплати за доставку)

    Що потрібно для отримання товару?

    Для приватних осіб – паспорт.

    Для юридичних осіб і СПД: довіреність, виписана на пред'явника компанії, і паспорт.

    Без оформлення довіреності товар може отримати директор підприємства з засвідченням видаткових накладних печаткою підприємства і з паспортом.

  • Як оплатити карткою при доставці кур'єром Нова Пошта?

    Щоб оплатити замовлення при доставці кур'єром
    1. При оформленні заявки виберіть тип оплати "післяплата"
    2. У коментарі до замовлення вказати "щоб кур'єр взяв з собою термінал".
    3. Заповніть інші дані для замовлення і натисніть "Замовлення підтверджую".

    Зверніть увагу: такий спосіб оплати можливий тільки при повній оплаті замовлення.

    Часткова оплата у разі відмови від товару поки неможлива. В такому випадку, замовлення необхідно буде сплатити готівкою.

    Вартість замовлення не може перевищувати 149 999 грн.

  • Як здати товар на гарантійний ремонт?

    Терміни повернення та обміну

    Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після одержання товару покупцем.

    Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

    Умови повернення для товарів належної якості

    Відповідно до норм, встановлених Законом України «Про захист прав споживачів», у кожного покупця є можливість протягом 14 днів обміняти або повернути куплений товар, якщо він з якоїсь причини йому не підійшов. Наприклад, не влаштовує розмір, фасон, колір, форма, габарити або є інші підстави, за якими покупка не може бути використана за призначенням. Правила обміну поширюються на непродовольчий товар належної якості за умови, що він: - не використовувався; - зберіг товарний вигляд; - споживчі властивості. Покупець при отриманні товару службою доставки зобов'язаний перевірити його на відповідність моделі замовленої ним а так само на відповідність належної якості товару, у випадку виявлення відповідності з тих чи інших причин товар у служби доставки не забирати а назад відправити продавцю, за рахунок останнього. У випадку виявлення дефектів (подряпини, вм'ятини і тому під...) після забору товару зі служби доставки претензії не приймаються.

    Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню і обміну.

  • Хочу зробити замовлення. Коли його зможуть доставити?

    Як дізнатися найближчим часом доставки товару?

    Замовлення зроблені до 15:00 відвантажується в тій же день, відвантаження на поштове відділення відбувається в 18-19:00.

    Замовлення зроблені після 15:00 відвантажується на наступний робочий день згідно з графіком роботи магазину.

  • Як скасувати замовлення?

    Як скасувати?
    1. Перейдіть до розділу " Мої замовлення.
    2. Натисніть на замовлення, щоб побачити більше інформації.
    3. Натисніть Скасувати замовлення праворуч у верхній частині блоку замовлення.
    4. Поставте галочку щоб підтвердити скасування замовлення.
    5. Після цього стане активною кнопка
    6. Натисніть її. Все − Ви успішно скасували замовлення.

    Для цього потрібно бути авторизованим в особистому кабінеті.
    Чи можна набрати нас за номером телефону в розділі контакти, повідомте номер вашого замовлення менеджеру і він в ручному режимі зробить скасування.

  • Які умови доставки кур'єром JustIn?

    Доставка доступна в містах Харків, Львів, Дніпро.

    Умови доставки:
    1. Термін доставки: 1-2 доби.
    2. Коли замовлення надійде у ваш населений пункт, з вами зв'яжеться співробітник JustIn для узгодження термінів доставки.
    3. Максимальна сума оплати готівкою – 49 999 грн
    Підйом на поверх

    Для вантажів вагою до 20 кг є можливість ручного занесення до 5‑го поверху, вище - тільки при наявності ліфта.

  • Які умови доставки кур'єром Нової Пошти?

    Умови доставки
    1. Термін доставки: 3-5 днів.
    2. Коли замовлення надійде у ваш населений пункт, з вами зв'яжеться співробітник Нової пошти для узгодження термінів доставки.
    3. Максимальна сума оплати готівкою – 49 999 грн.
    Підйом на поверх

    Підйом габаритних вантажів оплачується окремо. Необхідність надання послуги та її розрахункову вартість вказує магазин при оформленні замовлення.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner